środa, 13 października 2010

za głową ....

Nic nie piszę, bo po mojej chorobie przyszła kolej na Mikołajka. I właściwie przez ostatni tydzień niczym innym się nie zajmuję jak gapieniem się w jego łóżko. I zagłówek między innymi Tak wiec dzisiaj trochę zagłówków, dla dużych i małych.
Jedne bardziej wygodne, inne praktycznie wcale ... Ale dla każdego coś miłego :-)


Poniższy urzekł mnie swoją prostotą :-)











Na poniższym zdjęciu najbardziej podoba mi się narzuta :-)







Mój faworyt!













Uroczy! Wystarczy poduszka :-)















Ten też super jeśli ktoś lubi proste geometryczne kształty... Mi się bardzo podoba!





Nauczona doświadczeniem nad głową nic bym ciężkiego nie wieszała :-D
Ale jeśli ktoś lubi dreszczyk emocji ...



























I coś dla dzieciaków

















Chyba każdy chłopiec marzy o takim łóżku ...



















Zdjęcia: BHG

4 komentarze:

Raincloud pisze...

Ależ tu tego! :) Literowy mi się podoba.

Renata pisze...

Ależ świetne inspiracje. Właśnie szukałam pomysłu na zagłówki.
No super jesteś!!!!!

Ściskam :))

rumiankowa polana pisze...

Piękne te łóżka - w każdym, nawet tym dziecięcym, wyspałabym się znakomicie!

Anna Grzelak pisze...

Łóżka prezentują się nadzwyczaj atrakcyjnie :). Ja wybierając łóżko do mojej sypialni chciałam by było ono jak najbardziej zbliżone do wystroju wnętrza. Z tego względu zdecydowałam się na łóżko na wymiar. W sklepie na https://senpo.pl/lozka/ podczas zakupu miałam możliwość zadecydowania o wielu detalach wpływających na ostateczną formę mebla. Eksperci doradzili mi m.in. w kwestii wyboru odpowiedniego materaca, a także pojemnika na pościel. Meble na wymiar idealnie nadają się zwłaszcza dla mniejszych pomieszczeń i dlatego często kupuję je do mojego niedużego mieszkania.