czwartek, 27 listopada 2008

skandynawski domek

Od czasu do czasu lubię odwiedzać sobie portal Finn (coś jak nasza gratka) i podglądać ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości. Czasem można znaleźć przepiękne domki. Dziś Wam pokażę taką perełkę, z chęcią bym go kupiła :-)



Marzy mi się taka wielka kuchnia ....







I takie siedzisko :-D











Uroczy kibelek









A to moje ulubione zdjęcie. Mój ukochany bez za oknem i konwalie w takim pięknym dzbanuszku.









Ależ się rozmarzyłam....
Jeszcze parę romantycznych gadżetów ze sklepu Ihana Living, warto zajrzeć.
Wszystko dość mocno cukierkowe, ale fajne..





te miseczki / kubki są słodkie :-)











A tak powinny być pakowane wszystkie kosmetyki !!!





Chyba nigdy bym nie rozpakowała takiego mydełka, bo by mi było szkoda :-)
To tyle na dziś. Do jutra!





2 komentarze:

maya pisze...

No nie moge sie oprzec , by napisac kolejny komentarz, a raczej powtorzyc co napisalam z 10 minut temu. naprawde fajny blog. konsekwentne dzialanie i jakze podobny gust do mojego. prawie identyczny. powiem tak. twoj blog moze byc dla ludzi tlusta inspiracja. ale dymi od kadzidla ;), zartuje. raz jeszcze gratuluje i pozdrawiam

PATI pisze...

UCZTA DLA OCZU..INSPIRUJACE ZDIECIA SWIETNY BLOG...POZDRAWIAM