poniedziałek, 26 lipca 2010

jak utkać tęczę ...

Jest we Francji takie miejsce, gdzie w malutkim miasteczku powstają mieniące się feerią barw tkaniny. Wspaniałe niczym tęcza ... Dla mnie (miłośniczki pasków wszelakich) raj dla oczu.



























I tęczowa kraina od kuchni :-)













Strasznie mi się też ta żółta waga podoba!!!











Zajrzyjcie tylko na stronę Les Toiles du Soleil. Nie można się nie zachwycić mnogością kombinacji kolorystycznych. Marzą mi się takie różnokolorowe leżaki w ogrodzie ....

7 komentarzy:

milmato pisze...

Zakochałam się w tych espadrylach na sklepowej półeczce!:))) Fotki cudne, pozdrawiam:)

Annasza pisze...

Wooooooooooow, ależ cudnie to wygląda :))

twardzielka pisze...

Śliczne, cudowne, kolorowe....

martyna_sza pisze...

Cudne, optymistyczne zdjęcia - w sam raz na taką paskudna pogodę, jaką mamy za oknem! :-)

Nana pisze...

Niesamowite połączenie barw! Misie są prześliczne!

aga pisze...

też uwielbiam takie paski, pasy, paseczki, właśnie kończę swój korytarz, który tez jest... w paski
Fotki jak zwykle cudne, pozdrawiam:)

Ewa pisze...

Cieszę się, że nie jestem sama w swej miłości do paseczków i kolorów ;-)
Buziaki
Ewa